Magazinele Domo s-au închis. Site-ul încă e deschis însă nu știu dacă se mai ocupă cineva.
Mă uit pe site și văd ‘SERVICE DOMO – ORICÂND LA DISPOZIŢIA TA!’, de fapt nu e deloc așa.
Dacă totuși te-ai întrebat ce faci dacă ți se strică un produs tocmai achiziționat, Altex vine cu soluția.
Altex vine în sprijinul clienților Domo, prin oferirea acestora de servicii post-vânzare în toate magazinele Altex și Media Galaxy din țară. Altex a pus în aplicare această facilitate adusă încă de anul trecut, prin preluarea obligațiilor pe care vechiul retailer le avea față de clienții săi în magazinele deschise în locul fostelor showroom-uri Domo.
Conform noii politici a retailer-ului, pentru produsele aflate în gama Altex, de garanție și service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilități, clienții trebuie să prezinte facturile produselor achiziționate și să fie urmate procedurile aferente soluțiilor post-vânzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului.
Așadar mergi în orice magazin Altex sau Media Galaxy din țară împreună cu factura produsului și vei beneficia de aceleași servicii de post-vânzare.