Început în SEO. Ce reprezintă ?

Salutări,

Cu toții am auzit măcar o dată de terminologia SEO. Probabil mulți stiți că reprezintă Search Engine Optimization, și că este chestia aia pe care motoarele de căutare o folosesc pentru a afișa utilizatorului exact ceea ce caută.

Așa cum am precizat și în articolul precedent, nu o să mă leg de aspectul tehnic și teoretic. Există deja conținut foarte valoros despre asta, conținut care este mult mai valoros decât aș putea eu să vă expun.

Îl vom numi ‘Început în SEO’. Vă voi vorbi strict din experiență proprie, pe înțelesul tuturor. Discutam cu niște prieteni zilele trecute, având siteuri de prezentare a firmelor pe care le dețin, despre cum să ajungă în primele căutări Google pentru anumite cuvinte cheie și îmi spuneau că au auzit că există metode de a păcăli motoarele de căutare și să pară că site-ul tău este cel mai valoros din punct de vedere al conținutului.

Ei bine, total fals. A fost o perioadă când tu ca și administrator de site îi ‘arătai’ Google-ului cine ești, acum vine singur și vede.

Pentru mai multe informații despre cum Google poate face asta și de ce nu mai putem specula algoritmul de ranking găsiți la link-ul acesta.

Din punctul meu de vedere, clasarea în Google vine odată cu timpul, vine odată cu implicarea ta ca și creator de conținut. Am observat că timpul ridică în Google site-uri care nu sunt extra populate cu conținut, însă sunt site-uri bine scrise. Evident, aici ne referim la cuvinte cheie care nu sunt foarte populare.

Dacă cineva spunea: „Scrieți, scrieți, numai scrieți”, asta vă îndemn și eu. Scrieți orice, despre orice domeniu, scrieți ideile voastre, chiar dacă administrați un site de prezentare, veniți cu oferte pe blogul site-ului, cu povești din domeniul de activitate, orice astfel încât utilizatorul să revină pe site. Asta e dovada supremă pentru conținut de calitate, rezultând ranking în Google.

Tratați ranking-ul în Google ca pe un beneficiu care vine de la sine, nu ca pe un scop. Nu puține au fost cazurile în care prima poziție în Google nu a adus succesul. Nu asta e tot ceea ce contează.

Tratați Google-ul doar ca pe un instrument care te aduce mai aproape de utilizator. El este cel mai important, el îți poate aduce venit, el îți poate aduce componenta de care site-ul tău, poate, are nevoie.

Se poate observa că pe parcursul articolului am luat drept referință Google. Am făcut asta pentru că mi se pare cel mai relevant motor de căutare, și nu o spun doar eu ci și alte 100.000.000.000 de persoane (sursă). Interesant, nu?

Tu ce părere ai ? Care crezi că poate fi cheia succesului ? Eu, momentan, sunt în căutarea ei…

Ne auzim curând.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.